XIX Ogólnopolski Salwatoriański Festiwal Piosenki Religijnej w Trzebnicy i wycieczka Scholi Jezusowe Promyki do Lwówka Śląskiego, Drezna i Wrocławia

W piątek 02 czerwca 2017 r. z sercami pełnymi radości i modlitwą na ustach nasza Schola wyruszyła na XIX Ogólnopolski  Salwatoriański Festiwal Piosenki Religijnej do Trzebnicy pt. „ Nadaj brzmienie ”. Bardzo ciepło zostaliśmy tam przyjęci przez Księży Salwatorianów za co im składamy wielkie „Bóg zapłać”. Organizacja festiwalu była wspaniała. Mieliśmy okazję uczestniczyć w warsztatach muzycznych prowadzonych przez Joannę i Jacka Koniecznych z Poznania. To był niesamowity czas ze wspaniałymi ludźmi. Wieczorem o godz. 20.30 odbył się Koncert uwielbieniowy  Zespołu „Mateo”. Śpiewem uwielbialiśmy Pana  i okazywaliśmy Mu wdzięczności za Jego miłość, i obecność w naszym życiu.

W sobotę o godz. 10.00 rozpoczął się Festiwal, poziom był naprawdę bardzo wysoki. Nasza schola swoim entuzjazmem, wesołością i nieodpartym urokiem zjednała  jury i publiczność. Siostra Etiena zdobyła „ Złotą Muchę ” a pan Michał Makulski, który pięknie akompaniował zdobył III miejsce. Po festiwalu w godzinach wieczornych udaliśmy się do Lwówka Śląskiego do Hotelu „ Piast ” gdzie zostaliśmy bardzo życzliwie przyjęci przez gospodarzy tego ośrodka.

Trzebnica i Drezno 2017

Następnego dnia tzn. w niedzielę wyruszyliśmy do Drezna w Niemczech, tam zwiedziliśmy: Most Fryderyka Augusta , Tarasy Bruhla,  mur obronny, serce Augusta Mocnego, kościół Marii Panny w Dreźnie Frauenkirche ( kościół ewangelicki ), Zamek Zwinger, Galerię Obrazów Starych Mistrzów, bramę koronną  a o godz. 16.30 uczestniczyliśmy we mszy św. komunijnej w katolickim  kościele  Hofkirche  – katedrze p.w. Św. Trójcy . Tam bardzo mile spędziliśmy czas w radosnej atmosferze.

W poniedziałek  w drodze powrotnej zwiedziliśmy Starówkę we Wrocławiu. Każdego dnia uczestniczyliśmy we mszy św. i wspólnej modlitwie podczas której wyrażaliśmy naszą wdzięczność Dobremu Bogu za ogrom łask, które stały się naszym udziałem.

Mamy wielką nadzieję, że nasz wspólny wyjazd umocnił relacje między nami a także pozwolił w dziecięcy, piękny sposób nadal wychwalać Boga i pogłębiać z Nim przyjaźń. Z piękną pogodą i wspaniałymi  nastrojami ok. godz. 20.00 powróciliśmy do Ksawerowa.

Wszystkim, którzy przyczynili się do naszego „wyjątkowego wyjazdu” z serca składamy wielkie „Bóg zapłać”.
Festiwal w Trzebnicy 2017

Permalink do tego artykułu: http://www.ksawerow.archidiecezja.lodz.pl/xix-ogolnopolski-salwatorianski-festiwal-piosenki-religijnej-w-trzebnicy-i-wycieczka-scholi-jezusowe-promyki-do-lwowka-slaskiego-drezna-i-wroclawia/